Tar bort bloggen!

Nu har jag bestämt mig!
Jag ska nog stänga ner bloggen
Tror jag... Jag vet inte....
Det är ju kul att ha allting sparat och gå tillbaka och läsa osv. Och jag älskar att få kommentarer men det får jag nästan aldrig, fast att ni är en del ;) och jag har blivit så dålig på att uppdatera för jag är så lat med att lägga in bilder på datorn, starta datorn och hålla på.. Har ju bloggat via mobilen på sista tiden och då blir det bara en bild någon gång ibland och det är ju inte roligt för er läsare. & nu funkar inte min bloggapp? Fattar ingenting. Men det är ju gött att skriva av sig, även om det inte blir så ofta. Äh vafan.... Vet inte vad jag babblar om.. Har beslutsångest! Men kommer nog ta bort den snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0